تیلور و همسرش به تهران می‌آیند کامنت ویژه اوسمار برای شهاب زاهدی + عکس آتیلا حجازی، سرپرست جدید استقلال کیست؟ ویدیو خلاصه بازی النصر و الوحده عربستان| آتش بازی رونالدو و یاران نتیجه و ویدیو خلاصه بازی اینترمیلان و ساسولو| اولین شکست قهرمان! حرف اوسمار در پرسپولیس خریدار ندارد بیرانوند همچنان احتیاط می کند طالقانی: کشتی خراسان باید اصلاح و ترمیم شود نتیجه و ویدئوی خلاصه بازی آرسنال و بورنموث در لیگ انگلیس | توپچی‌ها منتظر لغزش سیتی بازیکنان استقلال راضی از جدایی خطیر| بازگشت آرامش به قلب استقلال؟ جریمه سنگین کمیته انضباطی برای هوادار خاطی سپاهان پخش زنده بازی رئال مادرید و کادیز در لالیگا (۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین تیرحامیان مدیران امتحان پس داده استقلال به سنگ خورد حجازی: ۵ فینال پیش روی استقلال باقی مانده دستور وزیر ورزش به فدراسیون فوتبال برای بررسی توهین به بانوان در ورزشگاه‌ها مالک باشگاه نساجی برای شکست پرسپولیس پاداش ویژه تعیین کرد نساجی، حریف مورد علاقه پرسپولیس! سردار را نه رم می‌خواهد نه لورکوزن | مقصد بعدی آزمون کجاست؟ تاریخ و ساعت بازی لیورپول و تاتنهام در لیگ برتر انگلیس | کلوپ به دنبال اعاده حیثیت بازی قلعه‌نویی با اسم قطبی| سرگیجه در تیم ملی
سرخط خبرها

میانگین سنی مربیان لیگ بسکتبال استرالیا ۴۰ سال است

  • کد خبر: ۹۲۰۸۳
  • ۲۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۲
میانگین سنی مربیان لیگ بسکتبال استرالیا ۴۰ سال است
میانگین سنی ده مربی شاغل در لیگ حرفه‌ای بسکتبال استرالیا که برای چهل و چهارمین بار برگزار می شود، چهل سال است.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، اگر می‌خواهیم دلیل تفاوت بسکتبال برخی کشور‌ها را با ایران بدانیم بد نیست به لیگ‌هایی که در این کشور‌ها برگزار می‌شود نگاهی بیاندازیم تا متوجه شویم تفاوت‌ها در کجا هستند. استرالیا یکی از حریفان قوی ایران در آسیاست که از سطح خوبی بهره می‌برد و چهل و چهارمین دوره رقابت‌های NBL را برگزار می‌کند.
در لیگ حرفه‌ای بسکتبال استرالیا، ده تیم فعالیت دارند که هدایت این تیم‌ها بیشتر به دستان مربیان غیر استرالیایی است. در این لیگ ۳ امریکایی، ۲ کانادایی، یک اسرائیلی و ۴ استرالیایی حضور دارند.
جوانترین مربی لیگ حرفه‌ای استرالیا ۳۳ سال و مسن‌ترین آن‌ها ۶۸ سال سن دارد. جالب اینجاست که میانگین سنی مربیان حاضر در لیگ حرفه‌ای بسکتبال استرالیا، چهل سال است.
گفتنی است وقتی آمار بیشترین و کمترین تعداد تماشاچی چهل و چهارمین دوره رقابت‌های NBL را از نزدیک پیگیری کرده اند به میانگین شش هزار و پانصد و نود و شش تماشاچی علاقمند که در سالن‌ها حضور پیدا کرده اند، رسیده اند که نشان از توسعه بسکتبال این سرزمین دارد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->